Levering van uw tuinkas of tuinkamer

01. De Levering

  • De transporteur neemt enkele dagen voor levering contact met u op om een leveringsdatum, in onderling overleg, af te spreken.
  • Het leveringsadres dient toegankelijk te zijn voor zwaar verkeer (maximum afmetingen vrachtwagen breedte 2.50m / hoogte 4.10m / lengte 16.70m voorzien van laad / losklep)
  • Indien het leveringsadres moeilijk bereikbaar is, dient dit bij de bestelling van de kas gemeld te worden zodat wij kunnen leveren met een kleinere vrachtwagen (breedte 2.70m / hoogte 4.20m / lengte 11.0m voorzien van laad/losklep). We hebben geen kleinere wagens ter beschikking.
  • De dozen met het frame van de kas worden manueel gelost. De glaskist wordt gelost met een transportpallet.
  • De goederen worden standaard geleverd tot op de stoep.
  • Zorg steeds dat er iemand aanwezig is op het moment van de levering, zodat die hulp kan voorzien bij het lossen van de kas (doos / glaskist).
  • De verpakking wordt niet teruggenomen.

Indien aan deze voorwaarden niet wordt voldaan, worden alle extra kosten doorgerekend aan de klant.

02. Opslag van de kas of tuinkamer

Het is noodzakelijk dat de dozen met het frame en de glaskist, in afwachting van de opbouw, droog en beschut bewaard worden. Als de verpakking blootgesteld wordt aan regen en veel zon kan dit onherstelbare schade
berokkenen aan de kas (ruiten kunnen aan elkaar kleven, vlekken op het glas, lijmresten…).

03. Schade of foutieve onderdelen bij levering

  • De goederen, ook al zijn ze beschadigd, moeten altijd in ontvangst worden genomen. Onze dienst na verkoop helpt u zo snel mogelijk verder.
  • Zichtbare schade aan de verpakking en/of de goederen moet onmiddellijk en gedetailleerd op de afzendnota van de transporteur genoteerd worden. Noteer dus niet enkel “Onder voorbehoud van telling en staat”, maar concreter, voorbeeld: “we zien gebroken ramen in de glaskist”. Contacteer daarna onze dienst na verkoop via schriftelijke melding.

Onzichtbare schade of een niet-conforme levering meldt u zo snel mogelijk (max. 2 maanden na ontvangst) aan onze dienst na verkoop via schriftelijke melding. Mail naar aftersales@acd.eu.

U stuurt ons de volgende zaken voor een vlotte afhandeling:

  • Duidelijke omschrijving van de fout (gebruik uw handleiding of glasplan en duid aan)
  • Aankoopbewijs
  • Foto’s in geval van schade of afwijkend product